Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

 

Gwarancja


 
 

Informacje ogólne

Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali. W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na e-maila reklamacje@e-Kamshop.pl - należy w nim określić usterkę oraz podać swoje dane osobowe i numer dokumentu sprzedaży. Otrzymają Państwo informacje jak odesłać do nas reklamowany towar.

Adres pod który należy odsyłać reklamacje:

Sklep e-Kamshop

ul. Jagiellońska 25c

13-300 Nowe Miasto Lubawskie

 

Warunki realizacji serwisu

Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie. Reklamowane produkty odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi nasza firma.

 

Gwarancje zewnętrzne

Jeśli produkt posiada zewnętrzną gwarancję producenta procedura serwisowa opisana powyżej nie ma zastosowania. Podstawową formą realizacji gwarancji jest wtedy serwis producenta sprzętu. W takich przypadkach do sprzętu jest załączona informacja o gwarancji oraz blankiet takiej gwarancji albo informacja o jej rejestracji przez stronę www. Gwarancję zewnętrzną zgłasza się bezpośrednio w serwisie producenta - za pomocą maila lub telefonicznie pod podanymi w warunkach gwarancji kontaktami. Transport w przypadku gwarancji zewnętrznej w obie strony pokrywa producent. W przypadku gwarancji zewnętrznej e-Kamshop.pl jest jedynie pośrednikiem w komunikacji, gwarantem jest natomiast producent sprzętu.

 

Copyright 2015 e-Kamshop.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl