Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Serwis

 

Serwis


 
 

Informacje ogólne

Gwarancja na sprzedawane przez nas towary obowiązuje na podstawie dokumentu sprzedaży, który Państwo otrzymali. W razie stwierdzenia usterki należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne na e-mail: sklep@e-Kamshop.pl - należy w nim określić usterkę oraz podać swoje dane osobowe i numer dokumentu sprzedaży. Otrzymają Państwo informacje jak odesłać do Nas reklamowany towar.

Adres pod który należy odsyłać reklamacje:

"Sklep Internetowy e-Kamshop.pl" Szlifmar Sp. z o.o. "SERWIS", ul. Jagiellońska 25c, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

 

Warunki realizacji serwisu

Na rozpatrzenie reklamacji i realizację gwarancji zgodnie z polskim prawem mamy 14 dni roboczych. Jeśli naprawa wymaga dodatkowych wysyłek do serwisów zewnętrznych lub sprowadzenia części do serwisu czas ten może ulec przedłużeniu. O przedłużeniu okresu realizacji serwisu informujemy mailowo lub telefonicznie. Reklamowane produkty odsyłają Państwo na swój koszt na adres naszego serwisu. Koszt odesłania reklamacji do Państwa ponosi Nasza firma.

 

Kontakt

Aby skontaktować się z naszym serwisem można dzwonić pod numer: 668 476 798. Dodatkowo e-mail, pod którym można zgłaszać wszelkie zapytania serwisowe to sklep@e-Kamshop.pl

 

Copyright 2015 e-Kamshop.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl